-Избор ученика у ђачки парламент, формирање органа парламента (председник, потпредседник, записничар..)
-Разрада Правилника о понашању ученика, запослених и родитеља као и Правилника о безбедности ученика
– Упознавање Парламента са Протоколом и Програмом за заштиту ученика од насиља, као и давање предлога, сугестија у вези са темом
-Упознавање са планом и програмом активности у оквиру Пројекта «Школа без насиља»
-Упознавање са одредбама Статута школе које се тичу ученичких права, дужности и обавеза
-Припреме за реализацију екскурзије 8. разреда – утврђивање интерних правила понашања у току реализације екскурзије
-Сарадња са Удружењем грађана за креативну стимулацују – организациони план активности
-Упознавање Ученичког парламента са планом за реализацију прославе Дана школе
– Сарадња са Вршњачким тимом у текућим акцијама
-Разматрање прелога и дефинисање потреба ученика када је у питању њихов изглед( фризура, облачење, пирсинг, тетоваже…) .»Између узрастних потреба и правила» |